Wednesday, August 18, 2010

putus cinta

Putus cinta…


Sakit,dowh!!even not physically but sakit di dalam lebih bisa..and it can be fatal also..hmm,kita akn slalu rasa sakit bila bercinta..sakit hati bila jeles,sakit kepala pikirkan si dia,sakit mata kalo tengok dia dgn or lain,pendek kata sakit suma la..btol tak,pendek??nak cakap bebyk psl cinta nih aq takla pandai,coz experience aq cuma sekali..but it do teach me how to love n to be love...thanks la to all my peeps yg slalu ask for advice from me about their relationship,n sorry jugak coz aq nih bukan pandai sgt pon bab2 nih,just based on my experience n a lil’ bit of ujikaji keatas behaviour manusia di sekeliling aq...hmm,back to putus cinta td..ada byk kes yg boleh membawa kpd putusnya percintaan tu,saperti::
  • • Bosan or org kedah kata cemuih
  • • Curang,curang and curang
  • • Girlfren kna paksa kawin ngan pilihan makpak
  • • Tamak coz dgn suma nak,atlast sorg pn xlekat
  • • KEMATIAN
……..and the list goes on and on.yang diatas tuh just a few example yg aq pnah jumpa la,yg pnah dihadapi oleh kengkawan n aq sndri.but suma nih x penah membuatkan aq serik to be in love,ye sri!aq x serik to be in love,coz when u’re in love,u see things around u differently,with different perspective..n its good to know that there’s sumbody there who love you,n care for you..when u’re in love,u feel good..haish,I miss dat feeling..but im not ready yet,I think.for now,im content at being a love-doctor (as I called it) to my friends..haha,prasan jap.actually,im quite scared to start anew.scared to make my first move to approach,scared…scared-lahh!maybe coz I never been rejected before,n I scared it will happen to me..but,I wonder..how is it feel like to be rejected??hmm..nevertheless..right now,im enjoying my single life.every minute of it.no,every single second!!!!

" when i fall in love,it will be forever......."

No comments:

Post a Comment

what say you?